Miért válaszd a keresőoptimalizálást?

keresooptimalizalas-hd.png

A keresőmarketing dinamikusan növekvő online forgalmat generál a weboldalaknak és webáruházaknak. Az organikus találatok értéke folyamatosan nő, mert minden évben minimum 5-10% vagy még annál is nagyobb növekedést mutat az online hirdetések, az internetes vásárlások és keresések száma. Egyre több az internet felhasználó is, és most már szinte minden fontos termék vagy szolgáltatás vásárlása előtt információkat is gyűjtünk az internetről, illetve ott versenyeztetjük meg az ajánlatokat. A keresőoptimalizálás jelentősége ezért nagyon fontos és nagyon értékes szolgáltatás.

Egy jól felépített profittermelő weboldal vagy webáruház, amely megfelelően van keresőoptimalizálva, óriási versenyelőnyt könyvelhet el magának a versenytársakkal szemben. Az a honlap, amely több kulcsszóra is a keresők első oldalán van, kimagasló online árbevételt érhet el. A keresőoptimalizálás ráadásul az egyik legolcsóbb és leginkább megtérülő online marketing befektetés.

A tartalommarketing már néhány évvel ezelőtt is nagy divatnak számított, mert keresőoptimalizálás szempontjából is nagy jelentősége van a tartalomnak. Azok a cégek, akik rendszeresen kommunikálnak weboldalukon, folyamatosan frissül a tartalmuk értékes és hasznos infóval és más online felületeken is aktívan kommunikálnak, - mint például közösségi oldalakon - lényegesen jobb találati eredményeket érnek el a Google és más keresőkben, mint azok a cégek, akik nem írnak új tartalmakat.

Most már egyre több a hasznos tartalommal rendelkező weboldal, mert sokan tudják, hogy a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb alapja a rendszeresen frissülő minőségi tartalom. A tartalomfejlesztés jelentősége miatt a honlap készítés előtt mindig át kell gondolni, hogy a rendszeresen frissülő szöveges tartalmaknak meglegyen a megfelelő helye a weboldalon.
keresooptimalizalas-1.png
A keresőoptimalizálás az egyik legnépszerűbb online marketing szolgáltatás, ezért a legtöbb online reklámügynökség foglalkozik a keresőoptimalizálás valamilyen formájával vagy részével. Vannak olyan reklámcégek, akik csak linképítéssel vagy tartalomfejlesztéssel foglalkoznak, de a legelterjedtebb a havidíjas keresőoptimalizálás. Mi sikerdíjas keresőoptimalizálást biztosítunk ügyfeleinknek, ami azért nagyon hasznos, mert a kulcsszavak után csak sikerdíjat kell fizetni, ami azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetni a kulcsszó után, ha az a Google kereső első találati oldalán van.

Ma már a cégek is tudják, hogy a keresőoptimalizálás nagyon fontos, mert az értékes kulcsszavakra havonta több száz vagy több ezer keresés érkezik. A keresőket használók pedig konkrét céllal, legtöbbször vásárlási szándékkal használják a Google keresőt. Az internetet és ezzel arányosan a keresőket használók száma is napról napra növekszik, ezért a keresőoptimalizálás minden cég számára egyre fontosabb lesz.

Azok a cégek, akik halogatják a keresőoptimalizálást vagy saját maguk próbálkoznak linképítéssel, vagy SEO szövegírással, lényegesen le fognak maradni az első oldali helyezésekről. Érdemes ezért minél gyorsabban elkezdeni komolyan a keresőoptimalizálást. Az sikerdíjas keresőoptimalizálás azért előnyös, mert a ügyfelek a kulcsszavak után csak sikerdíjat fizetnek akkor, ha az adott kulcsszó a Google első találati oldalán van.

Az eredményes keresőoptimalizálás egyik legfontosabb előfeltétele a megfontoltan kiválasztott kulcsszavak. Érdemes olyan kulcsszavakat kiválasztani, amelyeket a keresőkben gyakran keresnek. Egy olyan kulcsszó ugyanis, amelyikre havonta csak 10-20 keresés érkezik, nem fogja kitermelni a keresőoptimalizálás költségét sem. Az is nagyon fontos, hogy a cég tevékenysége szempontjából is releváns legyen a kulcsszó. Csak azokra a kulcsszavakra érdemes keresőoptimalizálni, amelyek valóban a legtöbb bevételt hozhatják a cégeknek.

Biztonságos marketing megoldást keresel? A keresőoptimalizálás igazi versenyelőnyt jelent versenytársaiddal szemben. Érdeklődj most sikedíjas keresőoptimalizálás szolgáltatásunkról! Vedd fel velünk a kapcsolatot!