10 év és több, mint 2 milliárd Ft PPC költés tapasztalata

Egy igazán profi Google szakértő kiugró változásokat tud kihozni a Google hirdetésekből. Google kampánymenedzsereink sok éves szakmai tapasztalattal és nagy gyakorlattal rendelkeznek hazai és nemzetközi Google kampányok kezelésében egyaránt. Dolgozunk multinacionális cégek kampányain és KKV projekteket is szívesen vállalunk. A Google hirdetések kezelése egyik legfontosabb alap szolgáltatásunk, melyben 100%-os a szakmai kompetenciánk.

Tökéletes kivitelezések csak tökéletes tervekre épülhetnek

facebook image

A Google hirdetés legfontosabb alap pillére a gondosan felépített egyedi kampánystratégia. Nálunk az ügyfelek még megrendelés előtt tisztán látják a Google kampányuk stratégiáját, melyből kiolvasható, hogy milyen lépésben tervezzük elérni a Google hirdetések megtérülését.

Google kampányaink sikere a részletekben rejlik

Munkánk elmaradhatatlan részei a részletes igényfelmérés, a weboldal elemzés, a konverziós célok maghatározása, és a versenytársak elemzése. Ez után készítjük el a Google kampány egyedi stratégiáját. A gondos kampánybeállításokat követően folyamatos optimalizálást biztosítunk, a kampányok eredményeiről pedig havonta lényegre törő és jól érthető riportot készítünk.

Szeretnél Google hirdetésekkel magas profitot elérni? 

Ha igen, akkor kérj tőlünk most ajánlatot minden kötelezettség nélkül!

Kérj ajánlatot Google hirdetésre most!


Irodánk címe és telefonszáma
1023 Budapest, Frankel Leó út 45.
+36 20/ 468 3963

Gyakran ismételt kérdések 

Google hirdetés GY.I.K.

- kérdések és válaszok -

Mert hazánkban az emberek 98%-a a Google keresőjét használja, ha terméket, vagy szolgáltatást keres. A Google hirdetéseknél csak a kattintások után kell fizetni és a hirdetések bármikor elindíthatóak, vagy leállíthatóak.

A Google hirdetés láthatósága a célzási beállításoktól, a napi költségkerettől, a keresések számától, a versenytársak hirdetési aktivitásától, a kereséshez használt eszköztől stb. függ, az esetek 99%-ában a felsorolt okok egyike miatt nem látja a hirdetését.

Nincsen bűvös szám. Annyit érdemes költeni, amennyiből a lehető legnagyobb nyereség érhető el és ez csak akkor derül ki, ha mérjük az eredményeket és teszteljük a különböző beállításokat. Általában a releváns keresések száma, az egyéb célzásokkal elérhető forgalom volumene, a versenytársak hirdetési aktivitása, az ajánlat versenyképessége, a kattintási költség, a termék/szolgáltatás árrése és a weboldal felhasználóbarátsága dönti el, hogy végül mennyit érdemes költenünk Google hirdetésre.

Iratkozz fel hírlevelünkre